مشاغل خدماتی متعددی وجود دارند که در دسترس بودن و درست کارکردن دستگاه های الکترونیکی در آن ها یک نیاز جدی است چرا که در صنعت سلامت و پزشکی زندگی افراد به آن وابسته است یا در موسسات مالی و بانکی شهرت و اعتبار در گرو اتصال دائمی و خدمات دهی بی وقفه به مشتریان است.

در این میان، انتخاب شرکت سرویس دهنده ای که علاوه بر احترام و تکریم مشتری، قابل اعتماد در امانت داری و مراقبت از دستگاه ها باشد و با رعایت انصاف در دریافت حق الزحمه باعث آسودگی خاطر مشتریان شود، دغدغه همگانی است. همچنین وجود تخصص لازم در عیب یابی و ارائه راه حل بهینه از لحاظ زمان و هزینه، خواسته مشتریان است.

فروشگاه و تعمیرگاه پارس روشنا (سابقا با نام کاوش الکترونیک گرگان) از سال ۱۳۷۸ در گرگان تاسیس شد. در طی این مدت به عنوان تنها نماینده فروش و خدمات دهی محصولات شرکت فاراتل به بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی ارائه خدمت کرده است.

هم اکنون بسیاری از بانک های دولتی و موسسات مالی و اعتباری به منظور پیشگیری از خرابی یو پی اس و تجهیزات برق اضطراری خود سالانه قراردادهایی با این مجموعه ایجاد می کنند. در طی قرارداد، مطابق برنامه ریزی هایی که انجام می شود، متخصصان پارس روشنا در طی مدت زمان هایی معین به محل مشتریان مراجعه می کنند و دستگاه ها را از لحاظ سلامت بررسی و آزمایش می کنند. این خدمات کل استان گلستان را پوشش می دهد و باعث آسودگی خاطر خدمات گیرنده که دارای شعب متعددی در سطح استان است، شامل می شود.

باعث افتخار ما است که در طی بیش از دو دهه توانسته ایم به مشاغل محترم استان گلستان خدمت رسانی کنیم و تجدید قراردادهای سالیانه گواه رضایت مشتریان از مجموعه ما بوده است.

در صورت هرگونه سوال در خصوص سرویس های دوره ای لطفا با شماره های درج شده در پایین یا بالای این صفحه، تماس بگیرید.